Mano krepšelis
Nemokamas pristatymas Lietuvoje perkant už 20 Eur+PVM
99 proc. užsakymų pristatome kitą darbo dieną
100% kokybės garantija
Visos prekės
Mano krepšelis
Užsakymai ir informacija
8 700 11400

Dažniausiai užduodami klausimai

Kur kreiptis turint klausimų?

Jei turite klausimų, rašykite elektroniniu paštu labas@1STOP.lt arba skambinkite telefonu 8-700 11400 (I-V 8:00 - 17:00).

Ar gali pirkti privatūs asmenys?

Taip, gali. Registruodamiesi pasirinkite, kad esate fizinis asmuo.

Kaip galiu apmokėti užsakymą?

Užsakymus galima apmokėti naudojantis Paysera.lt mokėjimų sistema. Pirkėjui, patvirtinusiam užsakymą, leidžiama pasirinkti vieną iš internetinių bankų, prie kurio prisijungus, atsižvelgiant į patvirtintą užsakymą, Pirkėjui sugeneruojamas mokėjimas. Pirkėjas pinigus į Pardavėjo atsiskaitomąją sąskaita perveda pagal pasirinktojo banko taikomus įkainius ir taisykles.

Ar gaučiau papildomų nuolaidų pirkdamas didesnį prekių kiekį?

Dėl išskirtinių pirkimo sąlygų perkant didesnį prekių kiekį parašykite info@1STOP.lt

Ar dirbate/pristatote prekes ir savaitgaliais?

Savaitgaliais nedirbame, prekės pristatomos tik darbo dienomis.

Ar galiu anuliuoti užsakymą?

Taip, bet kadangi prekės paprastai pristatomos per vieną dieną, užsakymą reikėtų anuliuoti per 1 valandą nuo jo suformavimo. Dėl anuliavimo galite kreiptis labas@1STOP.lt arba telefonu

Kaip sužinoti, ar užsakymas priimtas?

Po užsakymo gavimo, Jums nurodytu el. paštu yra išsiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis priimtą užsakymą. Pranešime nurodoma su užsakymu susijusi informacija.

Kur rasti informaciją apie užsakymą (-us)?

Jūsų užsakymo būsena ir kita informacija matoma prisijungus prie paskyros. Apie užsakymo eigą Jus nuolat informuosime el. paštu, prireikus susisieksime telefonu.

Ar galima užsisakyti prekę telefonu?

El. parduotuvėje prekes galima užsisakyti tik internetu.

Kur pristatomos prekės?

Prekės pristatomos adresu, nurodytu užsakyme. Pristatymo adresus galima keisti kiekvienam užsakymui.

Kokios prekių pristatymo kainos?

Prekių pristatymo kainos priklauso nuo galutinio krepšelio sumos. Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje Pristatymas.

Kaip elgtis, jei pristatyta siunta yra pažeista?

Pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui.
Jei pastebėjote, kad pakuotė turi pažeidimų:

  • apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  • siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų, ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
  • patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai.

Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai